21 september, 2011

bär oss över mörka vatten.

blomster-ljushallare-set-om-__0107407_PE257092_S4.JPG.jpgVi tog en tur til IKEA idag för att handla lite nödvändigheter. Vi kom hem med den här fina ljushållargruppen. Kärlek! F som hävdade sin manlighet genom att välja ut doftljus (precis när en jag känner via jobbet kom förbi, hi hi). Nåväl Nu står de här hemma på köksbordet med väldoftande ljus i och bara väntar på att det ska bli en kulen och mörk kväll. (bilden är lånad från IKEA.se). I kväll är det körsång som gäller för min del, i morgon ska jag på tårtkalas på jobbet för alla årets jubilarer (mig själv inräknad) och jag hoppas även hinna lite målning och ett riktigt vasst träningspass innan dess. På fredag ska jag träna BodyPump och på kvällen hoppas jag min äslklingsmake bjuder ut sin fru på restaurang för att fira att det var 11 år sedan vi möttes för första gången.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar