21 oktober, 2014

Can´t start a fire without a spark

Idag är det en riktig höstdag..regnet öser ner, det blåser lite iskallt och löven singlar ner på gatan.
"nu börjas det" sa en dam till mig igår, "får man gå i idé nu?"
Jo, det skulle jag vilja, hösten är vacker till nu, det finns liksom ingen charm i det grå..
I förrgår natt när jag jobbade åkte jag ett par mil utanför stan och det var svart, dimmigt och regnigt, jag såg inte vägen framför mig och jag kände mig ensammast i Sverige, då hörde jag en låt på radion och kände mig lite mindre ensam.
I get up in the evening, and I ain't got nothing to say
I come home in the morning, I go to bed feeling the same way
I ain't nothing but tired, man I'm just tired and bored with myself


Igår fick jag post av min snälla lillasyster. Försenad födelsedagspresent, biocheckar. Tror jag och vännen ska gå på bio, mycket snart. I veckan är planen jobb, jobb och jobb men också körövning, femtioårsfest och middag med Fs föräldrar som jag inte träffat på ett tag. Planen är också att försöka träna några gånger, började igår med pw +tabata har fantastisk träningsvärk idag så det bådar gott.
Snart är det dags att fara och jobba, vi börjar ju 13.45 nuförtiden, vilket både är bra och dåligt, det blir lååånga kvällar men man hinner göra mycket också så...
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar