21 augusti, 2014

Birsta shopping



Åkte till Birsta idag och shoppade inför resan. Jag försöker spara pengar inför resan så jag utnyttjade en del rabattcheckar och presentkort och lyckades få ihop en hel del för en billig peng. Blandannat köpte jag  fyra böcker till priset av tre och ett frågespel som vi kan roa oss med på balkongen efter varma baddagar. Jag köpte ett nytt frågespel, bara för att min vän jämt brukar anklaga mig för fusk (jag är rätt allmänbildad och brukar kunna svaret på det mesta) nu har vi ett oöppnat spel då kan ingen fundera på om någon annan fuskar : )

Nu gäller det bara att hålla sig i från de nya böckerna till det är dags att resa, är väldigt nyfiken framförallt på Games of Thronesböckerna.
Foto: Presentkort på birsta räckte till böcker och spel. Nu kan vi roa oss både soliga och regniga dagar på semestern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar