29 oktober, 2012

Om en helg som rusade i väg...

Vilken fin helg det blev.
Jobb i fredags natt och sedan dop för nyaste körmedlemmen Ellen. Vi sjöng stämmor på två psalmer och en egen sång, tror det gick ganska bra, Ellen var glad i alla fall. Efteråt åkte jag till sjukhuset vilket var mindre roligt, men nödvändigt. På kvällen lagade P och jag kycklinggryta, eller förlåt jag lagade och P lade sig i. Gott blev det i alla fall. Vi kikade på Så mycket bättre som var riktigt, riktigt bra. I går var det sportdag så jag pluggade en stor av dagen och blev bjuden på Kinakrog och lite filmtittande.
Idag har jag tagit mig hem för att skriva klart arbetet och sedan är det arbete som gäller i två dagar, på vårdcentralen, jag har lovat hjälpa till med vaccinering och så blev det visst lite telefonarbete också...
Veckan bjuder annars inte på så mycket, middag hos svärföräldrarna, körsång och alla-helgonhelgen som får en speciell betydelse i år.

Om en månad ska jag och min vän gå och se Tommy Körberg, det längtar jag till. Vad ska ni göra i höst för att liva upp er i mörkret?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar