26 februari, 2012

Soligt

Vi hade en lugn tvkväll igår med Melodifestival, Sing Along och Extra, Extra. Undrar om inte SingAlong var bäst ändå? Årets Mello har varit lite av en besvikelse, dåliga låtar och inte så mycket roligt (förrutom Helena Bs figurer som är jätteroliga!!) och det kändes igår som Christer B valt ut 31 dåliga låtar för att Danny inte skulle kunna bli ledsen och förlora. Inte för att Amzing var så jätteamazing men det var den bästa låten i startfältet och det säger en del om kvaliteten.
Nu hoppas jag dock att Dynasty ( eller om det var Europe) går till final tillsammans med Torsten Flinck och så kan Björn Ranelid vinna alltsammans.
Idag mås det aningen bättre här i sjukstugan men fortfarande har jag kvar min besvärliga hosta. Jag ska försöka mig på en kort promenad i solskenet nu innan jag sätter mig och börjar skriva på en skoluppgift som ska vara inne i ...va??? Jo då i morgon ska den vara inlämnad. ( Jag har inte börjat)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar