07 februari, 2013

Jag ska vänta...

I flera månader har jag när jag varit ensam lyssnat på musik jag hört förrut. Inga nya låtar har fått leta sig in, även om jag fått till mig en hel del nytt genom vänners listor på Spotify och genom en vän som spelar nytt (fast gammalt) för mig hela tiden.
Men nu har jag fått ett ryck, hörde en fantastisk låt på radion för några dagar sedan och blev alldeles exalterad. Så jag letade upp all musik med den här gruppen och har lyssnat på allt. Och nästan allt är bra.
Så nu när min egen sångröst tyvärr inte vill med sig riktigt (trötta stämband) så får jag lyssna på andra.

I övrigt, återigen en hektisk vecka, jobb fyra nätter och en kväll, bankmöte, snöskottning, seminarium med skolan, konsert med kören. Tur jag har en ledig fredagkväll, den ska ägnas i soffan med filmen jag fick av syster med familj i julklapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar